Måndag

Nu är det måndag igen, nya vecka, nya tag! Har haft en helt perfekt helg. På midsommar var jag i Patriks mammas stuga och åt och så..mycket trevligt. Drack typ inte så var inte bakis på lördag, sååå sjukt skönt. I lördags åkte vi ut till patriks syster och hennes kille o deras barn sen åkte vi alla till patriks bror och hans familj och så åt vi pizza där och hade skoj. Sen i söndags så åkte jag och patrik till Malmö och gick på en marknad i limhamn med patriks mamma och tommy. Dem vann ett sånt STORT kexchoklad på ett sånt hjul haha och jag köpte en munk och godis, sen åkte vi och åt på en restaurang, asgod mat! Sen hem till Patrik och kollade på hästarna men vi vann inget, jag som hade sån magkänsla, attans! Haha.

Idag ska jag inte göra ett skit, ville sola men knappt någon sol. Väntar på att få ett sms " din mobil är klar att hämta" men icke. Jag menar, dem ska inte "laga" den denna gången utan byta ut den till en NY bara, hur svårt kan det vara?!?! Om jag inte får en ny nu blir jag skitsur!!! Då är telenor bara cp! AAHH.

Vet fortfarande inte om jag ska ta den samsung tocuh hörde att det inte e bra med det men men..ska fråga vilka som ligger i min prisklass och sen får jag seeeee....

I helgen ska jag och Patrik kolla resa, ska gå till en resebyrå och kolla på resa och boka kanske..måste fan. Priserna bara går upp men kan hoppas dem går ner nu i veckan....har inte råd med en megadyr resa och båda vill helst vara borta i 2 veckor... hmm! Får se, bättre med 1 vecka än inget iaf.

Nu ska jag ut i trädgården till Niko hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0