Lycka...

Satt och kollade igenom mina album från Thailand på facebook. Fyfan vad jag längtar tillbaka. Ni anar inte. Var så himla kul, man levde ett helt annat liv. Det var ett liv utan bekymmer, utan bråk, utan några tråkiga dagar, allt var så som man vill att det ska vara här hemma, men man vet att det aldrig kommer bli så himla underbart här. Just nu vill jag bara diiiit!! Ta mig dit nunununu! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right?



Ren och skär lycka!! ♥ Best time of my life♥


Kommentarer
Postat av: anna

JAA det bästa jag gjort nånsin!! så underbaart!!

2009-06-10 @ 10:08:26
Postat av: sof

NEDRÄKNING I FULL GÅNG! snart snart snart!

2009-06-10 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0