Lilla hubbe..

Idag när jag tog bort handduken vi har på hans bur på natten så var han helt slö, han ville bara sova och sen orkade han knappt hålla sig uppe på pinnen. I början var det inte lika hemskt men i slutet så var han nere på golvet i buren och fick ryck i kroppen och kunde inte stå typ. Usch, sen efter ett tag så dog han, lilla hubbe, vår lilla underlat. Han var iofs 13 år ungefär och det är sjukt länge för en liten underlat så han hade iaf ett långt bra liv =) Nu har han det iaf bättre, han slipper lida. Tur det inte höll på längre iaf. Hemskt att se var det iaf.

 R.I.P lilla hubbsingen....

Idag vetefan vad jag ska göööra, Patrik skulle egentligen komma men nu ska han kanske vara med jocke, suck....haha har inget att göra ju! ÅHH Men ikväll är det greys anataomy!! =) wihoo, och fråga olle tror jag så det ska jag se iaf men vad ska man hitta på nu då? Får spela lite nitendo DS. Ska klara allt igen för började om på ny kula ju....

Är inte lite avundsjuk på Jullan som snart är på väg till Grekland, näää inte alls haha. Vi åker isf inte förren i Juli, vill egentligen inte flyga, hatar det, och vet inte hur jag ska klara mig igenom en lååång flygresa till Thailand sen igen. FY alltså! Kommer inte vara kul! Men hoppas att ni får det bra i Grekland, kommer ni ju klart få =)! Ska skicka ett mms när Niko kommer hihi.

Neej, nu ska jag inte sitta här ska väl....göra något. Vill förresten ha långt fint hår, vågigt hår! TJOCKT vågigt fint hår. Men nee, kan inte ha längre än över brösten typ för sen blir det så tunnt och fult, varför fick jag inte tjockt  hår?

Gud vilken osammanhängande inlägg men men bättre än inget alls.

Kommentarer
Postat av: linda

aww hubbis :( han har det bra nu iaf.

2009-06-04 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0