knäpp dator

haha när jag stängde ner en facebook ruta som hade hackat så bara började det ploppa upp massa facebook rutor en efter en.....kom minst 30 stycken efter varandra så var tvungen att stänga av datan på knappen och sen starta igen.......börjar min dator bli seeg eller?! Måste nog göra något....fomatera om den igen eller något så den blir snabb igen....

Jahapp, anna det verkar som om vi blir dem enda på möllan haha, om vi nu ska dit! =P Kan ju iaf kanske ta stan ändå och iaf 2 cider på möllan eller såå...alltid mysigt ju =D OM det nu är fint väder..kan ju hoppas!!

Nu ska jag kolla klart på into the blue och sen sova. Måste städa imorgon och byta lakan, mammas kompis kommer ju med deras hund...ska fota den och lägga upp här ! =)

Tjiiiiiiiiing tjing...hörs imorgon....och by the way, fyfan vad aktiv jag har varit idag, man tycker ju att jag borde komma på mest aktiva listan hahaha, men men!

Godnatt alla små gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0