Inget bad här inte

Skulle egentligen åkt till Källbybadet med Anna och Julia idag men eftersom det är lite moln och blåser lite kallt så tar vi det en annan dag. Om det blåser och man badar brukar det bli ganska kallt och sen vet man aldirg om det blir bättre eller sämre sen så vi tar det någon dag när det är molnfritt istället. Så det blir nova lund för vår del idag istället. Har dock inga pengar att slösa haha....min budget är fortfarande på minus men snart ny månad och då kan jag föra över lite pengar .... =) Skönt, man lever fan som en fattig student just nu, måste spara så mycket jag kan till resan i vinter så att jag har lite pengar när jag kommer hem igen. Ska dock snåla där borta med, äta thai mat och dricka öl. DET sparar man pengar på..och kanske bo lite sämre.....men ändå inte äckligt liksom, vi får se :)!

Ska kolla på våra bästa år nu och sen fixa mig lite och äta något innan nova, ska nog ha en glass på MC, glass med chokladsås..mmm gott. Sen kolla in min mobil jag funderar på.


Kommentarer
Postat av: sof

ja lite snålning får de allt bli!

2009-06-25 @ 10:41:20
Postat av: camz

jaaa, mycket snålning, bara öl och thaimat ;)

2009-06-25 @ 10:54:28
Postat av: karakar

ja var e solen? =/

2009-06-25 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0