Ibland vill man bara skrika

Just nu vill jag skriva så mycket men jag skiter i det....orkar inte lägga energi på det!!

Vill bara åka härifrån just nu, utomlands och inte tänka på något annat, bara vara! Hade jättegärna velat hänga med på en partyparty semester till Magaluf med men har fan inget jobb så har ju fan inte råd!!!!!!!!! ÅH vad jag stör mig. Kan jag vinna på lotto eller?!?!  Vill göra såååå mycket men gör ju inte ett skit! Sitter på min feta röv och gör inget! Har några extra kilo på mig som jag vill bli av med men gör jag något åt saken?! NÄÄ för här sitter jag och äter glass med banan, maränger, chokladsås och strössel!!! Gör det saken bättre?! ÅÅH ibland blir jag så trött på mig själv. Sen jag kom hem från Thailand har jag inte haft ett LIV! Inte gjort något vettigt alls!! Har iofs varit sjuukt skönt men så tråkigt. Och i höst kommer jag inte göra ett skiiiiiiiiiit. Sitta på min feta röv som jag gör nu! Det vet jag!! MEN SEN, då jävlar. Tiden måste gå snabbt och sen jävlar är jag i Thailand och ska ha så jäääääääääääääääääääääääääääääääääääävla kul!!!!!!! FESTA , sola bada och bara VARA!!!! Bara ha så jävla kul och glömma allt annat!! Ska bli så sjuktligt kul och vill dit nu. Fattar inte hur jag kan längta såå jävla mycket härifrån när jag kom hem för 3 månader sen. Men det är så sjukt tråkigt i Sverige så vill bort!! Hoppas det går snabbt till 11 juli då vi åker (tror jag) och HOPPAS det går snabbt till dec då vi åker igen, för då mina vänner ska jag njuta så in i helvete mycket för då är jag ÄNTLIGEN i paradiset igen!

I miss paradise! 

 ♥ Fy fan vad jag saknar det! Jag saknar allt med det. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja verkligen, nog den mest underbara platsen på jorden :)

2009-06-17 @ 22:57:14
Postat av: sof

Tiden kommer gå snabbt, sen plötsligt e vi där :D

2009-06-18 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0