Helgen..

Har haft en rolig helg. I fredags chillade jag hemma sen var jag på nova med mamma och sandra. I lördgas på dagen så tog jag det också lugnt och sen på kvällen utgång. Var hos Karin vid 8 och sen så körde Andreas in oss till Malmö vid halv 12 eftersom han skulle jobba. =) Jag, Anna, Anna och Linda åkte in till Lilla torg ochträffade Mia och Lindas syster där...satt dä ett tag, mysigt=)! Sen gick vi vidare till Etage. Hade faktiskt helt kul där inne denna gången...dansade mycket och allt var skoooj. Fast nog bäst att inte anpassa sig till andra när man är ute..jobbigt om en vill hem och en vill stanna haha! Aja jag och Patrik gick iaf till BK och jag käkade naaaaattamat. SÅ GOTT! Det är typ det bästa med att gå ut hahah.
I söndags vaknade vi vid 10 men jag somnade om igen till 12 typ.....inte en chans att jag går upp 10!!! Mådde iaf helt okej, gick upp och åt en macka och sen så gjorde vi oss klara och stack och tittade på Patriks lags match....sen kom Tommy och hämtade oss där så åkte vi till stugan och åt mat och så =D! Så sjukt najs i deras stuga så där kommer jag att fira midsommar med Patriks familj och sååå =). Hans mamma ville köpa vin haha men sa att jag inte gillar det egentligen så hoppas hon inte köper. Har inte lust att bli full där haha! Vi får se vad som händer ;)!

Idag ska jag gå en liten promenad med anna när hon kommer heeem. Ska nog gå och köpa en glass hehe.

Får för övrigt PANIK på denna mobilen haha. Visst, bättre än ingen för fanns inga lånemobiler men ah, funkar inte att skicka sms ens, eller jo ibland. Men vill ha min NU! Hoppas den kommer i veckan alltsåå...

kommer du ihåg lunt? haha

Lite bilder från helgeeen =P Tar ju alltid bara bilder i början sen pallar jag inte haha..

Och såklart lilla älsklingen...
 inte ovanligt att man ser honom sova så haha =)!!

Kommentarer
Postat av: karakar

haha fina bilder och så söööt hund!!! :D

2009-06-16 @ 01:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0