Godmorgon....

Godmorgon allihopa. Hoppas att ni har en skön morgon. Själv vaknade jag först vid halv 7 för pappa skulle gå till jobbet så jag var tvungen att gå upp och hålla i Niko så han inte sprang ut....sen somnade jag igen och vaknade kl 9 igen. Det är faktiskt en fördel med Niko, han väcker en alltid vid 9 iaf så det är ju skönt! Slipper man sova bort halva dagen....

Idag ska jag inte göra något alls...ska sola lite i trädgården, det fläktar nog lite idag, tror det blåser pyttelite iaf så man inte svettas ihjäl. Sen ikväll ska jag nog gå en liten promenad med Jullan och ge henne ett usb minne så hon kan föra över bilder från Santorini haha. Längesen jag vet men vet inte om jag fick hennes bilder...tror inte det iaf. Sen hem igen och bara chilla. Imorgon är det torsdag och sen helg typ, fy vad det går snabbt!!! Snart helg igen. Känns som veckan bara har typ 2 dagar haha för går såå himla snabbt och jag sitter för det mesta bara hemma....man kan ju hoppas att tiden går lika snabbt i höst =) Fast då är det grått och mörkt och trist ute så vi får se.

Nu ska jag byta om till bikini och sen gå ut och lägga mig lite... hoppas solen tar mer idag än igår....

Ska hålla koll på resor nu också, dem brukar sänkas lite om det är fint väder och eftersom det ska vara såhär fint hela veckan kommer priserna nog gå ner så att jag och älsklingen kan boka och sen jag och sandra....wiiiho, en gratis resa tackar man inte nej till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0