FAAAN vad synd!!

Såg nyss fotbollen...satt som på nålar sista tiden och nu under straffarna!! FYFAN vad synd om dem. Sån grym match dem gjorde och så förlorar dem på en ynka straff...fanfan. Så synd om honom som missade straffen, men till slut hade det ändå varit en som missade och dem gjorde ju en sjukt grym match så dem borde vara stolta ändå ju,

Var i stan idag med Anna och vaccinerade oss. Tog vår sista spruta nu så nu behöver jag nog inte ta fler till vinter, skönt! Gjorde helt ont denna gången då hon höll kvar sprutan helt länge i armen...usch!
Gick till telenor och fick min mobil tillbaka i ett helt nytt paket och allt. Skulle ju byta till den samsung men neej helt plötsligt får jag välja en mobil för 2000 bara när det står på skylten i butiken att den kostar 3300! VAD är det för skit då?! Hon bara det är felmärkt. NE är det inte fan vad hon ljuger för den lappen har varit där ASlänge OCH tror dem hade bytt den för längesen om dem sett att den var felmärkt! Dem vill bara blåsa en hela tiden, så sjukt dålig service! Ska till en annan telenor butik imorhon och se vad dem säger, tror även att Patriks syster ska lämna in sin också så hon ska med och skälla ut dem, det är hon bra på! Hon fick en helt ny mobil FÖRSTA gången hon gick dit och sa " ja min mobil krånglar och orkar ite ha det så typ...." så fick hon en dyrare mobil OCH gratis månader och betalade inte ETT ÖRE! Får fan hoppas dem ger mig en ny mobil och att jag får välja för 3300! Byta för fan annars lappen, falsk marknadsföring som fan!! Usch vad dem ljuger, är måttligt irriterad nu!


Ska kila nu, Patrik ska komma snart och han kommer säkert vara aslack nu iom fotbollen....så synd om dem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0