Booooooooooring...

Gud vad tråkigt jag har just nu.Sitter i köket för annars gnäller bara Niko heeeela hela tiden och det är jobbigt!!! Tänk så får jag nu inget extrajobb i höst...OM nu Niko klarar av att vara själv 4 timmar typ...det får vi ju se...men gud! då är det liksom, sep, okt, nov och dec hemma!! Okej, december kommer gå snabbt eftersom vi nu åker 25 eller något...men ändå...dessa månaderna nu har gått såå sjukt snabbt och snart är det 1 år sen vi åkte jag och anna. 1år!! FATTA snabbt 1 år kommer gå!! Innan när vi gick i skolan gick 1 år såå långsamt och nu bara rinner tiden iväg....gud alltså!
Ajaaa, ska inte klagaaaaaaaaaa nu, kommer få skitkul när jag reser igen och det är det jag ser fram emot. Får jag inget jobb i höst så får jag inte då får jag helt enkelt leta som fan när jag kommer hem ,svårare än så är det inte. Finns folk som har barn, hus, familj och bil som inte har något jobb. Så jag har det ju inte jättedåligt eftersom jag fortfarande bor hemma och sååå.....denna månden gick jag ju dock väldigt mycket minus i min budget..men sånt man får ta! Längtar bara till Thailand såå otroligt mycket nununu! Skitväder i Sverige är det också så inte kul att vara hemma precis. Hade det varit fint väder hade det varit en annan femma. Sen måste jag och Patrik börja kolla på resor ju...åker isf samma datum som anna och Patrik 11 Juli tror jag vi kommer åka....tror ni åker då med? =P Vet dock inte var...hade helst velat åka 2 veckor men eftersom det ser ut som det gör nu med jobb osv så blir det nog en vecka. Men bättre än inget eller hur =D! Vi får helt enkelt steeeeka i hans stuga sen, dem har ju sån pool och allt. GÖTT!

Nee, nu ska jag leka lite med Niko så att han somnar snart! Så skönt när han sover för då e han heeelt borta haha och vaknar knappt av något!! =P Hehehe....

 Det var allt för mig...OVER AND OUT!!

Fan vad jag bara klagar och klagar i bloggen hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anna

jepps den 11 bär det av:)

2009-06-16 @ 14:20:04
Postat av: sof

Thailand Thailand Thailand!!

2009-06-17 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0