Beslutsångest...

AH hatar det. Om jag får välja ny mobil vet jag inte vilken jag ska ta. Ska iaf ta en i samma pris klass och inte 1000 kr billigare, för då förlorar jag på det bara.....funderar på den touch helt mycket men fyfan vad jobbigt haha. Beslutsångest på hög nivå. Ska alltid vara likadan när det gäller att bestämma sig. LÖNT! Ajaa...får se om två veckor typ för tar ju en tid att reklmaera den och så....

Idag är det bara chill som gäller..ni anar inte vad niko tar på krafterna. Dels att man vaknar hela tiden under natten och blir alltid väckt vid halv 9 och sen ska han alltid ha uppmärksamhet och så ska man ut med honom när han ätit, lekt och sovit. Sen bits han hårt som fan med, han ska alltid busa haha. Ja, ni hör ju, som en bebis, men det är min lilla bebis! Hoppas han slutar bitas bara för då är han perfekt hihi, och rumsren hoppas jag han blir snart så vi slipper plocka upp bajs från golvet varje morgon haha. Han måste dock lära sig att sova hela natten för går vi ut med honom nu på natten vdi 2 så blir han van vid det och kommer alltid vela det så nejnej. Och han kan redan sitt. Eller inte helt men ibland. Och han är bara 9 veckor. Våra lilla smarta Niko :) haha.

Neej nu ska jag göra något, bada kanske. Kanske, kanske utgång på lördag, får se om jag har lust, sen har jag inte råd egentligen men men hur kul är det att sitta hemma helt själv om alla festar? Tom Patrik ska ut på lördag så honom kan jag inte vara med heller....Får se helt enkelt. Isf kaanske jag ska ha mina ljusa jeansleggins och det nya linnet och svarta klackskor. Får se...


Saaaaaaaaaaknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0