Torsdag

Torsdag idag!(klockan över12) Blev inte utgång för mig. Är så seg! Var inte ALLS  pepp så spar mig hellre till en annan gång när jag e på g och så. Men får ta utgången sen när du e hemma igen o jag och så hihi. Hoppas du fick kul ändå jullz!

ÅH, längtar tillbaka till Cypern! Fick sms av Becki innan ( hon som i träffa) att det började bli för varmt. Typ 50 grader! Haha, sinnes ju. SÅÅÅ varmt som det var när vi var där, undra hur varmt det då är nu. SHIT! Saknar det iaf! HADE sååå sjukt kul alltså! Sjukt att man kan träffa någon så där nere bar aoch börja umgås och sen bli så tajta att man ska ses här hemma. Vi har bestämt att vi ska ses när dem kommer hem och så =)! Ska bli jättekul. Dem var precis som oss haha. Sjukt.

Idag har jag chillat. Kollat på tv och bakat lite. Imorgon ska jag nog vara med Patrik. Måste även tvätta mina saker och sen packa om igen fan, till Polen. Men bara 3 dagar så det är chill. Ska bara ha med mig lite kläder. Patrik ska äntligen träffa min mormor!! =) ska bli så kul. Sen utgång den 1a nr jag kommer hem .Snabba puckar fan. Får äta och fixa mig snabbt som fan! För då ska jag satsa! Hoppas ni andra med ska göra det ;)! Måste bara köpa dricka...innan jag åker får det bli ju!

Sen ska jag nog åka med min syster igen .....vet inte när..15 aug kanske till 22? Vi får se om och när det blir.

Idag så regnade det ju här och var pissväder och då satt jag och tänkte mig tillbaka till Thailand. Det är sånna dagar man längtar dit extra mycket! Såsåså underbart, som ett paradis! Längtar som en gris alltså. Kan inte ens förklara men vet att vi kommer få den bästa tiden där. Sjukt! =)

I helgen ska jag kanske på bio, vill se ice age 3 i 3d ju!! Älskar dem filmerna. Så sjukt roliga =)!

Ska sova nu hade jag tänkt. Niko ligger här i min säng och sover så får flytta han så jag också får plats. Längtar även till jag börjar täna och bli snygg ;)!

Snartkommer  lu hem också så det blir att ses alla på söndag väl? =) Hoppas alla kan, fika eller något. Hade vatt skoj att träffa alla för åker till Polen sen ju.

Godnaatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0