Tisdaag

Tisdag idag och denna dagen kommer gå snabbt. Ska till nova vid 4 med anna och kolla lite och sen kommer linda och karin och så ska vi fikaaa. Sen i veckan kommer patrik hit med taxfree katalogen så ska vi se om vi ska beställa något =) jag ska iaf köpa masas skittles på flygplatsen. Kostar bara 29 kr haha så kommer köpa med mig typ 3 och på vägen hem 3. Ska vara med på vattengympan där, jatack!!! hahaha.

Nu ska jag snart in i badet och bada lite och ta fram kläääder jag ska ha på mig idag..kallt eller varmt? Blir nog shorts hehe. Faan vill ha jobb och få in pengar, hade köpt såå många skor då haha. Vill ha ett par converse, dem jag har i vita skinn men vill ha i tyg, fanns sånna snnygga röda! Hade varit så snyggt!! Men tyvärr så har jag inte råd just nu.....resan har tagit en del pengar och måste växla fickpengar med....wiiie som jag längtar!! Bara 6 dagar kvar. Har gått så snabbt allt. Snart är juli slut och sen är det augusti liksom....guud! Snabbt allt går. Man vill ju inte att det ska gå för fort så man helt plöstligt är 30 år typ....man ska njuuta nu, och som soff sa, njut av ledigheten och att jag ska fokusera på målet framför mig = thailand!! =D För seen kommer det knappt bli ledighet när jag ska plugga i höst!! Så ja, man kanske borde ta vara på ledigheten, ska ta tag i saker också. Ska börja träna sen i höst. Funderar på att träna fotboll igen. Blir så sugen när jag ser alla som spelar och allt, och jag var ju faktiskt rätt bra där bak på backen!! Fick ju tom pris en gång för bästa backen =)! Så ska tänka på den saken, har ju alla mina fotbollssaker kvar och allt.

Nu ska jag baada och sen fixa lite..orkar inte fixa håret idag så får bli en knuut....


Man ska inte sätta upp håretnär det är blött egentlgien men det gjorde jag typ varje dag i thailand fram tills jag köpte en plattång och då var det typ 3 vekcro kvar haha...ajaa! Denna gången ska jag ta med mig en plattång så jag slipper köpa en! För nu vet jag att jag använder en.


Nu kom niko in i mitt rum hihi, så sööööööt. Som han växer, ni anar inte! Vi ser ju det inte så mycket heller men folk som kommer lite då och då ser ju det mer än vi. Men jag kommer märka stor skillnad när jag varit borta en vecka säkert.....lilla niko börhjar bli stoor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0