Tatuering!

Har funderat på att göra en tatuering såååå länge nu. Jag vill såå gärna ha en och kommer göra en när jag vet exakt vad jag vill. Såg en tavla i Cypern som det var ett kinatecken på som betydde " to live for today" lev för dagen. sjukt fint var det och bra budskap. Hade velat ha det i nacken. ska fundera lite till och sen blir det nog. I nacken kan man liksom gömma det med hjälp av håret och sjalar och så om man nu inte vill visa och sen på sommaren är det sjuukt fint att ha en i nacken. Perfekt! =)

Kommentarer
Postat av: Lunt

jaa camme vi tatuerar oss, jag ska snart, har bestämt mig helt nu vad jag ska ha =) wiie.

2009-07-23 @ 21:41:25
Postat av: camzor

wiiie, vad ska du ha för något:D!?

2009-07-24 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0