Svettlöken

Sitter och känner mig gaanska äcklig. Var ute i solen halv 10 - halv 1 kanske! Gick dock in och ut och svalkade mig lite här hemma och sen orkade jag inte ligga och steka mer så jag gick ut en runda och gick för att lämna Niko ensam. När jag kom tillbaka 15 min senare stod han fortfarande och ylade! Kommer han någonsin att lära sig? haha, jag vet det tar lång tid men igår när vi lämnade honom så kom vi tillbaka efter 10 min och då hade han gått och lagt sig i sängen igen och bet så sitt ben. Men det är väl olika från dag till dag. Pappa ska vara ensam med Niko sen 1 vecka när jag och Sandra är utomlands och njuuuter och då måste ju pappa kunna åka och handla eller vad som helst liksom.....måste kunna lämna Niko ensam. Jag kan ju dock säga heeejdå till jobb i höst =S Hur fan ska det gå att lämna en 5 månaders valp 4 timmar själv...om det nu ens FINNS deltidsjobb...inte så att man kan begära det alltså så. Men men får väl seee....annars får jag sitta hemma sep, okt nov och dec med och sen åka!! Sen när jag kommer hem MÅÅÅSTE jag ha jobb. Då får man hoppas Niko klarar sig själv lite längre liksom.....när jag är borta dem 2-3 månaderna så kommer han vara själv lite men då är han ju 10 mån typ eller något så hoppas han kan vara hemma själv då =S!

Nu ska jag ta och duscha...eller måste vänta på mamma och sandra för vågar inte lämna dörren öppen till baksidan om Niko ska vara där själv, man vet aldrig vad han ställer till med.....

Skriver mer seen. Just ja, imorgon blir det nog möllan med Anna. Ska sätta oss där kanske vid 6 eller så och ta det lugnt! Ska först vaccinera Niko och sen åker jag direkt tror jag.....får se hur vädret är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0