Svettigt värre

Idag vaknade jag som vanligt kl 9.....gick upp och åt frukost och sen gick jag ut och satte mig lite i solen, läste lite och sen gick jag och sandra ut och satte oss på bänkarna så niko fick vara själv. När vi kom tillbaka hade han lagt sig i sin säng igen och han låg däro ch bet på sitt tuggben....framsteg =D inget ylande idag inte....!
Sen dammsög vi lite i köket ....och jag bytte mina sängkläder, så skitigt...nu är det rent och fint. Ska gå och bada snart..eller duscha kalldusch eller något för är så sjukt svettig!! Känns som det kommer börja regna sen igen...

Vid halv 7 kommer mammas kompis med hennes hund som är Nikos halvbror =) Får vi se hur det går och på fre ska vi till veterinären...just det =S Anna...vi får se när vi ska dit ju...fast kanske inte måste med.....vi får se iaf!! =S Han ska vaccineras och såå...

Nu ska jag ta ett bad eller en dusch och fräsha till mig, är helt äcklig just nu haha! Redan onsdag och snart helg....tiden rinner iväg och snart åker vi på semester...fyfaan vad härligt! Kan inte längta mer just nuuu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0