Sverige

Haha....innan var det svettigt varmt, sen började det ösregna och nu är det fint igen..............vad händer ?!
Ska bli skönt att åka utomlands.....kommer vara svettigt men det är iaf skön värme och inte kvav så man knappt kan andas ibland haha. Vi ska nog även besöka vattenlandet, ska vara skitstort har vi hört så det ska bli kul. När vi var på Kreta för 2 år sen så var vi på ett vattenland, askul. Älskar det!



 Hääärlig strand, Cypern- Fig tree bay, hit ska vi =D

 Vattenlandet i Cypern som vi nog ska till. =D

Ska även försöka hitta en resa till mig och sandra. Fyfaan vad härligt. Kommer bli en härlig sommar. Vill egentligen till Polen med kanske 4 dagar och hälsa på mormor där, mamma kommer ju vara där men jag kommer inte hinna.. =( kommer hem 20 och sen måste jag åka med sandra typ 27, så blir ju gaanska stressigt om jag ska hinna till Polen där med....synd, för ville dit!

Ska lägga mig i sängen nu och läsa klart boken, spännande nu! Vill börja på 4an, kommer inte kunna vänta till den 13 haha så får ta med några andra böcker till Cypern istället.


Kommentarer
Postat av: linda

där har jag varit ;D

2009-07-01 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0