Så länge vi båda andas

Började läsa den sista boken i Twilight serien precis innan mammas 2 jobbkompisar kom så fick lägga ifrån mig den. Som sagt, mammas 2 jobbkompisar kom hit vid halv 7, hon ena hade med sin hund som är halvbror till Niko, en ljus vovve. Verkligen jättesnäll och gullig! Vi blev helt chockade först och tänkte "jesus vad stoor Niko kommer att bli" för hanarna bli alltid större än tikarna ju men ändå. SÅÅ himla söt, kommer lägga in bilder här nedan på dem 2 busarna. Dem lekte och hade sig och vi alla bara satt ute och kollade på dem, så söta. Sen helt plötsligt var klockan halv 10. Tiden bara sprang iväg som alltid. När dem hade åkt hem så gick jag till lekplatsen här vid mig så mötte jag upp Anna så satt vi och pratade lite på gungorna. Skönt att komma ut lite och träffa folk och vara lite social ibland haha. Tycker det är skönt att vi bor så pass nära att vi bara kan gå ut och gå en promenad eller träffas 1 timme för att prata och så.

Imorgon måste jag dock vara hemma på dagen för min syster ska iväg på lite ärenden och sånt. Sen på kvällen händer nog inte så mycket. På fredag ska vi vaccinera Niko och sen ska jag nog in till Malmö och träffa Anna, ska gå lite i stan eller så och sen sätta oss på Möllan och ta två eller tre cider var och bara chilla och snacka och sen så hämtar Patrik mig vid 10 eller så, ska inte bli försent. Kommer ju sätta oss där kanske vid 7 om vädret tillåter. Håll nu tummarna att det blir fint väder =)!

Sen är det helg igen och jag kommer vara mobbad på lördag. Anna är i Malmö och vissa är i Göteborg och sååånt haha. Ajaaa, får bara ta det lugnt och chilla och så. Kan vara skönt det med!! Sen efter jag varit utomlands med Sandra så får vi ta utgång tjejer! Blir ju i början av Augusti. Då kommer jag vara pepp för då kommer jag inte ha varit ute på ett bra tag så då vill jag UT! Hoppas någon vill med mig!!

Tycker att jag har blivit helt aktiv i bloggen, har sån bloggperiod nu, förut hade jag sån bloggtorka och tyckte inte alls att det var kul att skriva men nu känner jag att jag kan sätta mig här och skriva hur mycket som helst. Men det är väl skojsigt? Tycker att ni andra också ska börja bli lite flitigare. Anna är ju flitig iaf med många bilder och allt =)!

Nej, nu ska jag ta något att äta och sen försöka sova.

godnatt mina vänner!

 

  ♥ Det är sjukt vad en hund kan få en att må bra! Min lilla solstråle! ♥

Nu säger jag godnatt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: linda

ja bra jobbat camzor :D:D

2009-07-02 @ 08:00:21
Postat av: Anna

Japp utgång får vi ta då är vi bruna o allt med:) hihi så sööta hundarna e:)

2009-07-02 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0