Polen Today

Har precis tagit på mig och borstat tänderna. Ska sminka mig lite snart också och sen packa ner sminket med! Sen är jag klar tror jag. Pappa är iväg och handlar mat nu till sen, färdigrätt, pasta alfredo, asgott! Sen ska vi hämta Patrik vid halv 3 kanske så att vi är där vid 3! Planet går 17.00 och vi är framme 17.55. Upp och ner alltså. Kommer gå snabbt. Men sen ska vi åka tåg i 2 timmar också till mormor. ÅH, drygt! Imorgon får vi se vad som händer. Kanske stan eller klippa mig. Ska dock bara klippa topparna för vill ha långt hår igen och luggen vill jag ska bli lång igen.
Annars då? Finns inte så mycket mer att säga....Kommer säkert skriva sen igen innan jag drar...finns ju inte mycket annat att göra ändå så haha, blir ju att man sitter vid datorn.

Nu ska jag sminka mig och packa ner allt så att jag är klar och slipper tänka på det. Jag har pass och pengar, det är viktigast! Sen kanske jag ska köpa glass på flygplatsen, ben & jerry i kulor. MMMM =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0