PEPP

Fan vad jag är pepp nu. Sitter och snakcar med jullan om att vi ska träna i höst! Och fyfaan vad vi ska träna. Efter sommaren gäller det! 4 månaders hårdträning och sen är jag redo för beachen i Thailand! Fyfaan vad grymt! Ska äta vad jag vill och hur myket jag än orkar nu på semestern och i sommar och sen gäller det att komma igång. Gym, jogga och tänkte börja på fotboll. Så i höst har jag fullt upp. =D Saknar fotbollen sjuukt mycket faktiskt.....älskade det och har hört att vi har blivit bättre, lite pinsamt att komma tillbaka efter  2 år bara hahaha. Ajjaaaa, får träna upp mig så jag får tillbaka min position....fick alltid spela alla matcher och hela matchen haha.

SÅ i höst är det TRÄNING. Hittar jag nu inget jobb och sånt så jaja sånt e livet. Ska njuuuuuuuuuuuta av ledigheten jag har nu för sen blir det plugg nästa höst och sen jobba 40 år till typ. SÅ ja! JAG ska njuta av tiden och ta till vara på den och göra något jag tycker är kul . Träna. För det gör jag faktiskt. Om jag kommer in i det så tycker jag det är skitkul. Och satsa på fotbollen igen......det blir det nog =D

Allt för mig. NU ska jag sova.

Kom igen juuullan, i höst gäller det =D

Kommentarer
Postat av: julia

japp i höst!! vi ska bli grymma!

2009-07-10 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0