Packar

Ojdå, nu är jag visst inte lika aktiv här på bloggen som för några dagar sen. Bloggtorka kanske? Inte så lätt att skriva här när man inte gör något om dagarna vettni haha. Aja, idag har jag packat lite. Tog fram kläder jag ville ha med till Cypern och jesus, har nog kläder till 12 dagar! Men jag är sån att jag mååste ha valmöjligheter. Har bara "nya" kläder med mig. Kjolar från Thailand, klänningar från Thailand och en klänning från vero moda som jag köpte i helgen. 3 par shorts, som är relativt nya från cubus och topshop. Sen linnen som är "nya" som jag inte haft innan på resor. Tog inte med ett enda plagg som jag hade på corfu eller på kreta för 1 och 2 år sen. Allt är alltså bara använt i Thailand och Sverige så det är kul att ta med  kläder jag alrig anävnt utomlands förutom Thailand. Men det är ju fööör mycket. Sen har jag 5 bikinisar haha, en om vi ska till vattenlandet , den sitter lite tajtare så den inte trillar ner och sen 4 andra som jag turas om med. Sen ett par klackskor, 2 par sandaler, 1 par flipflop , kanske 1 par slipin och tänkte åka i loafers....haha ja ni ser! Fööör mycket. Ska få plats med handduk, plattång och smink och allt. Hårtork tar jag inte med för mitt hår torkar assnabbt om man sitter på balkongen oh sminkar sig typ. Wiiie, vad jag längtar. Ska även få plats med en luftmadrass  som vi hade hemma sen Corfu... =) Snaaart, snart åker viii. Måndag halv 9 på morgonen.....är liite skakis för flygresan som alltid men men. Sen allt detta jag har packat med mig nuu ska jag ta med mig till Thailand, så jag slipper gå runt i samma shorts heela tiden. Gik runt med 2 shorts hela tiden haha...ajaa...nu har jag massa fiint att ta med. Klänningar, kjolar, shorts. OH, längtar till Thailand med nu.

Nu tänkte jag ta ett baad och sååå...kollar just nu på The hills. Har typ redan sett alla avsnitt men kul att kolla på det igen..för har glömt dem första avsnitten =)!

Blir nog Polen den 25 juli - 1 aug, med Patrik eller själv. Kanske inte så kul för honom eftersom staden där min mormor bor är såå himla liten. Stan är liksom minimalt hahah. synd, hade vatt kul om det varit en stoor stad men nu vet jag inte om han ska med =( isåfall hämtar mamma mig på flygplatsen och så tar vi tåg tillsammans till mormor igen. Får see, får se.

Nej mina kära vänner. Ska kolla klart på The hills oh sen baada tror jag. Förresten, dem i the hills, vissa klär sig så sjukt snyggt =)! Eller snyggt iaf. Dem verkar ju bara gliiida och festa om dagarna haha. Vissa verkar inte ens jobba som spencer men ändå har han råd med massa dyra saker och resor? Hmm....rika föräldrar kanske?

Neej....får även ta utgång när jag och luis är hemma, bruna och fina =)! Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0