Packar och står i

Har precis
dammsugit rummet och bytat sängkläder! Ska städa undan allt snart...massa skit som ligger lite överallt..massa papper och sånt. Vill komma hem till ett nystädat och fräsht rum. Ska ju trots allt vakna upp bakis! HAHA. Hoppas att det blir kul på lördag. Var i stan idag och växlade pengar, köpte sprit och köpte en leksak till Niko och sen ett tuggben som han visst åt upp snabbt som fan. Benet var ett sånt mjukt, det hjälper tänderna så att dem hålls rena och sånt och leksaken är också som en tandborste typ. Ska motverka plack och om det kliar i munnen på han kan han bita på leksaken så att det ska stimulera gomen typ....vetefan men verkade bra men han tuggar ju inte på den haha. Illa!




 

Han har ju växt den lilla fisen. =) Man ser ju inte exakt på bilderna hihi. Han bet förövrigt hål i mitt linne från MQ!!!!! Det med olika färger som jag gillade helt. AAH så sur jag blev. Ska ta med det till Polen så att mormor kan sy. FAN alltså! Kommer använda det ändå haha.

Försöker även att komma på en outfit till lördag. Har ingen aning. Men tänkte shorts, och svarta trashade strumpbyxor under som man klippt av, (såg bild hos Kenza en gång ) Skitfint verkligen och ngn fin topp ( som jag inte har =S )men får hitta något snabbt för blir snabba tag. Hem, äta, duscha och fixa mig haha. Sminket kommer inte bli snyggt kan jag tala om för er. Kommer stressa saatan! Men ska bli kuuul.

Ska bli kul att komma till Polen lite. Komma bort från Sverige som är så tråkigt! Sen att Patrik får träffa släkten och sååå...ska bli skoj!!

Kommer ju vara heelt alone i höst..blööö! Vet fortfarande inte om vi kan lämna Niko 4 timmar hemma själv...men ska se om jag kan få något extra jobb....kanske helger! Ska även träna, JAG SKA TRÄNA, haha gym då med Jullan ju och sen kaanske fotboll. Sen ska vi ju gå kurs med Niko så det är 1 gång i veckan så då kommer jag göra det ibland och sen kanske fika någon dag och så så förhoppningsvis går tiden snabbt fram till jul. Brukar gå snabbt i Dec iaf fram till 24 och sen åker vi isf 25 som det ser ut. IH! Pirrar i maaagen på mig.

Nee, nu måste jag tvätta det sista, vittvätt ( jag e grym på att tvätta nu ;)  haha ) och sen packa väskan och ta ett långt bad ikväll, raka benen och sånt och sen bara ta det lugnt.

Ha det så ball i Sweden så ses vi på lördag.

Kommer antagligen skriva här sen igen haha för klockan är bara 8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0