På måndag gäller deet

Sitter oh väntar på Patrik just nu som är seg!! Vi ska åka in till stan och växla pengar och sen nova och handla det sista och sen hem och sen till hans pappa och äta. Sen imorgon är det söndag. Packa det sista sen chilla och sen på måndag åker viii! Är lite rädd för svininfluensan som härjar i Cypern nu.....folk har blivit inlagda på sjukhus och suttit i karantän.....men vi kan hoppas att det bara är i Ayia Napa än sålänge. Ska ta med sånna tvättlappar typ..så att man kan "tvätta" händerna efter maten och allt sånt, tog ju med dem hem från Thailand där vi aldirg använde dem hahah....

Jajaaa...nu kommer han nog snart så ska vänta på honom och göra mig redo....

Ha det nu super här hemma allihopa så ses vi när vi kommer hem igen. Polen blir den 28 - 1 augusti, så det gäller för mig att bada och sminka mig snabbt den 1a haha..får köpa sprit på flygplatsen eller något...

Ha det så braaaa! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan =)



Fin blogg du har :]



KOlla gärna in min o komentera mitt seanste inlägg =)



Puss & Kram<3

2009-07-12 @ 12:55:39
URL: http://emillliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0