New Moon

Kollade nyss på SF´s hemsida och såg att den nya Twilight filmen kommer ut 20 nov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR GLAD!! Bara tio dagar efter min födelsedagn Känns som ödet ;) haha neej, men det var en bra födelsedagspresent!!! JAG KOMMER SITTA BÄNKAD!

Vad gör jag uppe nu egentligen ?! Måste sova fan, ska upp 10 och fixa och äta och allt och packa !!! Har inte ens packat klart! Men har lagt in kläderna så bara smink, tandborste och sånt som behövs. Glömmer jag något så har mormor eller mamma det haha. Bara 3 nättre liksom. Wihooo, Patrik ska träffa mormor. SÅ kul!  =)









Förövrigt längtar jag ihjäl mig till Thailand. Pirrag så härligt i magen när jag ser på våra bilder från Thailand, för jag vet ju att jag snart kommer att vara där igen. Den känslan är så sjukt härlig. Säger bara ALL IN på hela fucking jävla resan. Ska festa och ha så kul, sova kan man göra när man är hemma! Kommer bli crazy.





Det var allt för mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0