Måndag

Mitt internet har varit fuckat typ 3 dagar haha men nu äntligen funkar det! Pappa ringde imorse och nu funkar det...wihoo!
Igår fikade jag med Anna och Anna, jättemysigt!! Sen idag ska jag in till stan och växla pengar och lämna en film och köpa sprit till lördag. Hoppas att alla är laddade till lördag för jag kommer köra på all in!!!!!!!!!!! Hoppas jag är laddad efter 2 timmars tågresa och 1 timmes flygresa bara haha!

Fick världens finaste glasögon av Lu när hon kom hem från Grekland och världens sötaste halsband =) Kan visa halsbandet sen hihi.

    

Bryr mig inte om jag inte passar alls i dem haha för jag är glad ändå och dem ska med på VARJE resa hädanefter! WIHO.

Nu ska jag fixa miig. Lu kommer vid 1 så då ska vi cykla mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0