Mallorca ?

Sitter just nu och kollar resor till Mallorca, ska åka dit med min syster som det ser ut nu. Ska bli skönt. Först med Patrik 1 vecka sen hemma lite och sen på det igen. Fan vad jag älskar att reeesa....Ska bli skönt att komma ifrån Sverige lite också, så sjukt tråkigt haha. Bara chilla och sola, bada, äta god mat, dricka lite drinkar. Som jag längtar. Och jag och Patrik åker om 1 vecka exakt. Nu ska jag och Sandra bara hitta en bra, men har hittat en helt okej nu..fint hotell och allt =)! Nu beror det bara på när vi ska.....juli eller augusti?

Idag ska jag inte göra någooot alls haha men imorgon ska jag till Nova och fika lite och sen hem igen antagligen hehe....

Ajaaa har inte så mycket att skriva om mer än att jag hade en sköön helg igen. Träffa Patrik i fredags och sen lördags åkte vi till center syd och handlade solkräm, aftersun och jag hittade en klänning för 130 kr på vero moda...helt söt. Sen skulle han ut på kvällen så jag chillade hemma och kollade på Twilight =)! Sen kom han till mig efter han festat klart....och i söndags hämtade Angelica och Micke upp oss och så åkte vi till Nova och käkade på Mc donalds och sen åkte vi till stugan och gick på kalas =) Tommy fyllde år så där var massa folk....Trevligt.

En mycket sköön helg helt enkelt.

Nu ska jag kolla på tv och sen kanske ta ett bad och fixa lite..plocka ögonbrynen..dem växer som ogräs, kunde inte mitt hår på huvudet växt som ogräs istället för ögonbrynen? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0