Kompliceraat

Åh, vill ju att Patrik ska med till Polen men tycker ändå synd om honom haha. Ska vara där 1 vecka isåfall och liksom stället är inte stort precis. Han som inte kan prata polska eller något och mina släktingar kan inte prata engelska så hur kul är det för honom? Hade det varit en STOR stad så visst. Hade vi kunnat gå i affärer och så på dagarna. Men stan är typ en fyrkant.....med några få affärer och sen är det slut haaha. Hur kul kan det vara? Jag brular inte ens ha aaaaaaaaaaskul när jag är där men jag kan iaf prata polska oh får träffa mina släktingar....så allt e bajs nu. Hade gärna velat ha med Patrik så han får träffa min mormor till slut. Hon frågar alltid när Patrik kommer haha och sånt...ajaaa...löser sig. Ananrs får jag bara åka själv....svårare än så är det inte, men kommer ju vara dörädd på planet diit...heeelt alone! Tar bara 50 min så upp och ner igen men ändååååååå, Gick ju assnabbt när vi flög till Bryssel när vi skulle till Thailand så kommer nog gå snabbt nu med men ändååå....själv!

Ska kolla på tv nu igen...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0