I live for hardstyle, bitch!

Har packat lite idaaag. Nästan klart, ska packa ner skorna, sminket, duschsaker och sån på söndag...annars är jag klar. Ska växla pengar imorgon och köpa det allra sista sen på måndag morgon åker vi! Kommer gå snabbt. Tror förresten att jag åker till Polen själv som det ser ut nu. Lika bra det....orkar inte bry mig. Det negativa är ju att jag får åka själv på flyget, och om det är någon som hatar flyg är det ju jag! Och att flyga själv ena hållet gör ju inte allt mycket bättre. USCH!!  Fan. Kommer nog grina på planet dit hahha. Nejdååå..tar 50 min..upp och ner igen! Efter 20 min typ så säger piloten säkert att vi ska landa oh så börjar han gå ner igen...så det ska nog gå bra. Bara det är fint väder när jag flyger så är allt okej =)! Ska iaf sova snart. Upp tidigt imorgon för att växla pengar och sen köpa det allra sista.....sen hem igen och sen på kvällen till Patriks pappa och äta mat....Ska va hemma vid 3 för då åker mamma och sandra till Sturup...men sen vid 5 åker vi kanske dit....

Orkar inte skriva mer nu..har inget att skriva, kanske därför jag inte pallar! Vet dock inte om jag kommer skriva ett till inlägg innan jag åker...kanske imorgon på morgonen sen får jag see....men utgång den 1a tjejer...och vi får satsa satan! Även om jag kommer hem kl 17.00 den 1a så kommer jag få bada och fixa mig snabbt som satan....förhoppningsvis är man fortfarande bruuun efter Cypern hoppas jag för då är man så mycket snyggare =)! Så då blir det att satsa saatan tjejeeer! Wohooo.

Kommer sakna er tjejer. Men vi ses igen om 3 veckor isåfall....kommer hem 20 och åker nog 25 iofs men ja vi får se =) ska tvätta allt och fixa och sen åka igen....men ni alla får ha det superduper bra här hemma och så ses vi seen. Utgång 1a =)!

Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja hoppas ni får de super skönt och roligt, vi ses snart igen:) PUSSSS<3

2009-07-11 @ 08:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0