Harlööösa

Igår var jag på bio med Julia. Såg baksmällan, asball film haha! =) SE DEN! Idag ska jag till Harlöööösa till Angelica och Micke och Milton. Han är så söt lilla Milton =)! Ska äta där och sååå sen hem igen på kvällen. Imorgon ska jag träffa tjejerna......Fika på Nova eller något? Hihi.

Ska snart börja fixa mig lite och sen kommer väl Patrik och hämtar mig!

Kollade förresten på Thailand biljetter innan, ganska dyra :( . hittade en som är direktflyg på vägen dit och på vägen hem så  är det ett stopp i zurich.....kostar dock 10 tusen per person. Hoppas det finns billigare sen...känns som priserna går upp bara men får gå till resebyrå sen när Soff är hemma igen. Men dem kommer säkert gå på tio tusen per person så vi vet....Sen vet jag nog även en som ska dit i Jan på full moon på Koh Phangan. SÅÅ kul. En kille från usa...27 år typ? men så ball han e så det ska bli skitkul. Att man ändå kanske vet några som ska diit!! Ska bli såå himla kul. Längtaar!

Nu ska jag packa väskan lite och sen vänta på Patrik.

Förresten så har mitt internet krånglat som faaan. Detta inlägget skulle vara uppe för 1 timme sen men men så är det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0