hahaha

Kollade nyss på mamas boys, vilket sjuukt program. Idag valde killarna vilken tjej dem ville ha...En kille valde mellan sin mamma och en tjej och valde som tur var tjejen. Mamman blev sjukt sur haha, släpp tyglarna och låt honom välja vem han vill liksom. Man vill väl se sitt barn lycklig? Sen en valde den hans mamma ville och en valde den han gillade......men men haha sjukt iallafall. Hade aldirg låtit min mamma välja kille till mig. Aldrig. Och dessa killaran var typ 30 år? Haha, lev livet själv och inte genom din mamma...jesus... Killarna åkte iväg med sina valda tjejer till en ö i 3 dagar och den ena killen åkte hem tidigare....( han som valde hon som mamman gillade) konstigt att han åkte hem själv då i förväg om han inte ens gillade hon tjejen haha. Kände att det blev lite klyddigt här nu...inte lätt att förstå om man inte har sett det men men .

Vad har jag gjort idag då? Inte ett skit...hahah sitter fortfarande i min pyjamas men dagen har gått snabbt. Nu är det snart tisdag och då ska jag till Nova och fiika. Sen är det onsdag och snart är det helg och jag måste börja packa!! Kommer ha med mig fööör mycket kläder det vet jag, ska vara borta en vecka men kommer ha med mig olika shorts, klänningar, kjolar och 3 par skor =P Måste ju kunna väljaaa....Ska bli så skönt =D!

Nu ska jag göra det jag har gjort hela dagen......alltså - kolla på tv!

I höst ska jag faan börja träna!! Ska iaf springa runt gunnesbo eller något för kan inte sitta här och vara en sån soffpotatis och bara gå upp i vikt hela tiden. Nej, ska vara slimmad och redo för stranden i Thailand!! Thailand - 2010 - here I come ! =D Haha, längtar!

Hoppas alla har haft en bra daag....och sov så gott sen, skriver imorgon.

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0