Godnatt fuckers

Tänkte bara säga godnatt . Tänkte gå och lägga mig nuuuuuuuuuu! Imorgon ska vi tvätta här hemma. Mamma och sandra ska packa och jag tvätta kläder. Sen packa lite till...handduk och sånt......sen kommer nog patrik på kvällen. Han måste också packa allt imorgon typ. För på lördag ska vi till stan och växla, sen nova och köpa duschtvål och shampo och allt nödvändigt och sen hem till hans pappa och äta maaud =D! Dem har alltid så god mat där hemma...muuums! Sen på söndag blir det att chilla och sen packa det sista..smink och allt och sen på måndag morgon åker vi tidigt! Åker till Patrik vid 6 kanske och sen kör nog hans mamma därifrån ..eftersom pappa inte kan lämna niko sååå länge första ggn vi lämnar honom helt ensam...går icke för sig hehe.

Får se hur det går med niko i höst men ev. kan jag kanske söka extrajobb kanske i sep/okt så vi får see..

Neej, nu ska jag soooova.

Godnatt fuckers =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0