Godnatt alla små jordgubbar

Ska ta och sova nu alldeles strax. Hoppas att det blir soool och sool och återigen sool imorgon, hela dagen lång. Ska först sola i trädgården, sen duscha och fixa mig lite och sen till veterinären och sen tar jag tåget in till Malmö där jag träffar Anna, ska gå lite i affärer och sen sätter vi oss på Möllan och tar några cider och tar det lugnt. Sen kommer Patrik och hämtar mig. På lördag ska vi in till Center syd på dagen och sen åker han hem för att han ska ut med jobbet på kvällen. På natten kommer han hem hit igen och på söndag får vi se vad som händer....kanske träffa hans syster m. familj igen eller åker vi till stugan och solar lite där, poolen är uppsatt så får see om jag ska bada....inte direkt rätt tillfälle att bada nuu känner jag haha, ni fattar nog. BLÖ! Ont i magen har jag också...och svettas extra mycket under denna perioden, bra va? Fy, känner mig som en blööt pöl just nu och då har jag ändå fönstret öppet, så mycket det går. Fyfaan, ska läätt ha aircondition på hotellet!! JATACK. Dessutom kom jag på att det är såå kvavt på kvällarna i Cypern. När jag var i Ayia Napa så krullade sig mitt hår direkt när vi gick utanför dörren...känns ju lön att fixa håret nu då? Neee, får se, kanske är bättre nu, vem vet!

Snart bara en vecka kvar. Kan inte fatta. Gått så snabbt. Känns som vi nyss kom hem från Thailand och vi började prata om att resa i sommar. NU helt plötsligt SKA vi resa om en vecka och några dagar. Sen heelt plötsligt sitter jag på planet IGEN med min syster. Sen heeelt plötsligt sitter jag på planet IGEN, denna gången med Soff. Kommer gå så sjuukt snabbt, tror jag, hösten går alltid segt men kan ju hoppas, och seen är vi där. Som jag längtaar! Sjukt. Soff, du vet inte hur det är där borta än men jag kan garantera att du kommer älska det!! LOVE it, njuta av varje sekund vi är där och när du är hemma igen kommer du bara tänka tillbaka och önska att du var där igen. =) För underbart är det och JAG ska visa DIG hur man festar i Thailand. För DET är JAG grym på! Så det så! =)

Vi kommer helt enkelt få en toppen semester som vi seent kommer glömma. Det kan jag lova dig!

 

Kommer bli galet!

Kommentarer
Postat av: sof

WOOHOO! jaa du nu får du allt bevisa att du kan festa hårt i thai ;);) fan va BALL!!

2009-07-03 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0