FYFAAAN

Fyfaan vad varmt det är här inne....galet galet! FAN att man inte har en fläkt eller aircondition. Varmare inne än ute....tror att jag dör av svett snart haha. Svettas som en gris!! Ni anar inte. Orkar knappt skriva här nu för är såå varm. Funderar på att ta en kall dusch men känns onödigt för kommer bli lika svettig sen ändå.

Innan kände jag helt för att gå ut men sen kom jag på att jag är såå trött egentligen och kan somna nuuu om jag vill men vill inte det för då kommer jag inte kunna somna sen. Patrik ska komma hit efter han har varit ute med jobbet...så han kommer ju komma vid typ 4-5 på morgonen!! Haha, dyrygt. Kommer han säkert vara full och jävlig! =P Men imorgon ska vi nog till stugan för Tommy fyller år..sen har dem poolen uppe ju men tror inte jag ska bada ändåååå...bull! Eller så sticker vi till stranden....ja OM han mår bra imorgon och allt!! Vet vi ju inte...

Nää, glad att jag inte ska ut nu för är så trött!!

Längtar såå till nästa måndag...då åker vi! =D Anna åker redan på lördaag, fusk hehe men måndag är ju bara 2 dagar efter! Jag och sandra ska försöka boka en resa snart också!! Fyfan vad skönt alltså.

Nej nu ska jag sätta mig i trädgården och sitta där och svalka mig i skuggan..fyfan vad varmt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0