Friday and I'm in love...

Fredag idag och solen skiner!! Sitter ute och solar idag igen, är dock inne nu en stund för blev för varmt! Suger att inte ha någon pool som man kan svalka sig i. Måste in och fixa mig vid 2......sen ska jag äta något vid 3 och sen till veterinären och sen Maaalmö. Som det ser ut nu så kommer det vara fint även ikväll, får hoppas det. Tar med en tjocktröja ifall det skulle bli kallt men det tvivlar jag på.

Hoppas ni får kul i Götet tjejer! Får ses nästa vecka innan jag och anna åker boort. Får ta en fika eller så =)!

Nu ska jag fortsätta sola och läsa i min bok. Så braaa!

Kommentarer
Postat av: linda

fika-ja ja ja :D

2009-07-03 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0