Cypern imorgon

Jag som skrev att jag nog inte skulle uppdatera mer här idag haha men där hade jag fel. Har tagit ett låååångt bad, filat fötterna, rakat benen och sånt. Sen har jag packat allt förutom smink och så och sen har jag bytt sängkläder. Så nu ska jag bara dammsuga rummet och sen är jag klaar. Älskar att komma hem till ett nystädat rum =)!

Ska lägga in låtar på min ipod och ladda kameran, mobilen, ipoden och mitt nitendo ds =)! Sen packa min handväska och sen ska jag köpa tidningar imorgon på flygplatsen. Hoppas pressbyrån har öppet när vi e där. Har med två böcker som jag ska läga. Sista Twilight boken som jag nog kommer läsa ut snabbt och sen en till =)!

Vad finns det att göra nudå? Inte mycket. Patrik kommer sen ikväll igen och sover här och sen åker vi till honom tidigt på morgonen. Vid halv 7 åker vi till han och vid 7 kör hans mamma oss till Sturup. Wihooooooooo! Sen är vi framme på Cypern vid 3 tror jag. =D

Ska sova tidigt så vi kommer upp vid halv 6......ska kolla igenom allt en extra gång innan jag åker men PASS och PENGAR är det viktigaste sen kan man köpa allt annat där ifall man glömt något.

Nu ska jag klippa och måla naglarna och sen packa ner lite medicin ifall att och sen kolla på tv. Kanske kolla på Marley and me igen en gång till och bara ta det lugnt.

Längtar till imorgon och längtar även till efter sommaren då jag ska köpa ett gymkort med julia och så ska vi träna. Ska även börja jogga och kanske träna fotboll igen, Dagarna kommer gå snabbare då och vipps så är det DECEMBER!!! FÅR se om jag letar jobb sen eller tar det efter vintern. På ett sätt är det så jäävla chill att inte göra ett piss om dagarna. Jag dör inte av det haha men tråkigt ibland...men fikar ju ibladn och går på stan eller nova så inte så hemskt...sen har jag ju lilla Niko som kommer kunna gå längre rundor med mig sen i höst/vinter så det kommer bli kul. Sen så åker vi. Galet! Ska även försöka minska min bugdet till 1000 kr i månaden haha....kommer inte gå, eller jo, om jag inte köper några kläder alls, och det ska jag inte göra. Behöver inga kläder och sen har jag massa sommarkläder till Thailand redan så det ska nog gå =)!

Nu ska jag måla naglarna sen kolla film .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0