Ändrade planer

Det blir ingen resa med min syster....TRÅKIGT!!!! Men ska nog åka till Polen istället, patrik kaaanske ska med. Kanske inte så kul för honom att vara där och inte kunna polska men men det löser sig alltid ju. Mormor är så snäll så och kan tom några ord på svenska haha. Annars åker jag dit själv sen och stannar 1 vecka typ. Längre behvöer man inte stanna.....

Idag kommer Patrik till miig. Vet inte vad vi ska gröa mer än att titta i tax free tidningen och beställa kanske och sen ska jag äta nötkräääm!! Han fick 15 st från ett företag som gör sånna....vadå GOTT?! Älskar nötkräm haha.

Nu ska jag kolla på tv och jaa vad finns det mer att göraa? Niko sover just nu i mitt rum .Längtar till han kan gå långa promenader =) det är så skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0