Nyår!

Jag hade väldigt trevligt på nyår=)! Var hos jocke i hans mysiga lägenhet och åt middag och spelade ett spel haha helt kul och sjöng massa snapsvisor! Vi var 15 stycken tror jag och alla va jättetrevliga=D! Hade askul iaf. Vid halv 12 gick vi ut till den lite större gatan och skulle kolla på raketerna och skåla och så, fast så många raketer var det ju dock inte detta året. Sen gick vi tillbaka till jockes lägenhet och typ drck lite till och vissa sjöng singstar. Lunt stack ut oh träffade karin ute hehe men ingen annan orkade gå ut och så så dem flesta gick hem vid 2-halv 3 men jag hade jättekul hela kvällen och supergod mat =D!!

Om två veckor åker vi till asien!!Kan inte fatta det och man börjar bli lite nervös nu hehe. Linda och karin åker ju imorgon!!!!!!Om några timmar typ!! LOVA att uppdatera mycket!! VI vill veta hur ni har det och hur det går med jobben och sååå!!! ÅHHH! Ska kanske in till malmö imorgon och träffa linda typ 30 min eller något. Men ah tåget e så jävla dyrt så ska man bara stanna i 30 min typ. Aja det löser sig.

Ska kolla på tv nu och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0