Åker till Asien idag!

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag åker till Asien!!! Åker idag. Tar tåget 13.05 och är i kastrup 5 över 2 sen går flyget vid 5 tror jag sen går flyget från bryssel vid halv 10! Suck. Får alltså vänta ett tag. Är iaf livrädd för att flyga men hoppas att allt ska gå så bra som möjligt och att vi kommer fram oskadda! Ska ju byta plan/tanka eller något i abu dabi med så ska landa där med och lyfta igen. Usch!! Hoppas man sover tungt då eller ngt så man slipper vakna haha. Sen är vi framme på lördag kväll eller vid 18.00 deras tid iaf!! ÅÅÅH så skönt. Sola, bada, äta god mat, få massage allt. Ska bli så himla skoj. Kommer försöka uppdatera min resdagbok så ofta jag kan med bilder och inlägg. Kolla gärna. camzor är mitt användarnamn.

Sa hejdå till min älskling i morse. SÅ ledsamt. Blev ledsen och nu varje gång vi pratat i telefon blir jag bara ledsen =(. Kommer sakna honom såååååååå, kommer kännas konstigt att inte prata varje dag nu. Usch, men vi ses igen om 8 veckor och den dagen kommer bli så bra!! Kommer sakna att få sova i min sköna säng och familjen och allt!! Förhoppningsvis ´går vi in på msn lite då och då så får prata med er tjejer är =D! Jullan, jag vill ha uppdatering hihi.

Måste sminka mig lite nu och packa det sista. Börjar bli nervööös!! Pusspuss på er alla, ha det så superbra här hemma och allt!!

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0