YES

Äntligen har visumet kommit och allt är fixat nu =D förutom reseförsäkring som jag ska fixa snart.. :) WIHOO känner jag nuu.....inte alls långt kvar nu alltså......kan inte fatta....ska testa lite sommarkläder sen för och se vilka kläder jag vill ha med....


FAN ingen träning ikväll ÅH! Älskar att träna inne ju och detta är sista träningen inne ju!!!! FAN, det är tydligen skrivningar på viktoria så tyvärr blir träningen inställd idag...synd för ville träna idag ju! Såg fram emot det.....sjukt kul att träna inne plus att det är bra träning :( fanfan..aja ska ta mig ett bad istället haha....långt skumbad ist och sen börja fixa med patriks julklapp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0