vi ser det snöar, vi ser det snöar

det var väl roligt hurra! GUD så mysigt med massamassa snö! Just nu är det skitmycket snö ute och jag hoppas att det håller i sig till julafton, det hade varit så mysigt....när hade vi senast en vit jul? hmmzi...
Tränade idag, sista träningen för mig på 3 mån, känns konstigt och tråkigt. Har kommit in i fotbollen så himla bra och jag har haft så kul på träningarna och allt har flytit på bra och när jag kommer tillbaka i slutet av mars måste jag börja om på ny kula. Vill inte! Vill hålla min kondition uppe nu under resan men haha lycka till!! Hade iaf träning i snön hehe...var inte så mycket snö på planen dock men det var inte halt heller så det var ju bra. Var 7 st tjejer så vi spelade 4+4 tränaren var i ett lag..typ 45 min spelade vi skitkul och man blev trött och sen efter vid 8 typ fikade vi =) satte oss på avbytarbänken så hade tränaren tagit med sig te och pepparkakor och två värmeljus hehe såå gulligt!! så där satt vi och åt..och sen kom den andra tränaren med gifflar och ännu mer pepparkakor, skitmysigt =) Jag bara : då ses vi igen i slutet av mars. Kändes skumt att säga....Drack ju te där..haha gillar eg inte te men det var ändå gott idag.

När jag kommer tillbaka till fotbollen sen så ska vi ju bli tränade av en annan tränare som har varit med oss lite då och då, han ska vara bra har jag hört och sträng, vilket behövs i vårt lag. Folk måste förstå att man inte kan lalla runt på träningarna utan ge allt.....så det ska bli spännnde att se sen, folk ska även sluta men jag hoppas verkligen inte att dem gör det, vill inte att dem ska sluta iaf så får hålla tummarna.

Men först....så ska jag ha en helt fucking underbar resa...sola, bada, äta, njuuuta och festa. DET ska jag göra i 2 mån och 20 dagar först....och fyfan vad kul det kommer bli. Imorgon är det bara 3 veckor kvar och jag har panik. Testade sommarkläderna idag och mina shorts som jag köpte i sommras är förstora! FAN. Dem ena hänger som fan i röven, ser ut som att jag har en blöja på mig, snyggt? Och dem två andra är också lite stora i rumpan...men dem ljusa är värst. Satt ju helt bra innan....så ja, jag har iaf lyckats gå ner. Men mindre kläder till Thai nu dock, ska ha med dem men kommer väl bli att jag springer runt i två par shorts igen, mina svart aoch vita som sist haha fy.

Nä nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och sen soova...imorgon blir det fik med tjejerna....lunt är ju hemma nu med så det ska bli skoj :D!!!

Godnatt och sov så gott. HOPPAS snön är kvar imorgon hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0