Uppe med tuppen

Wohoo jag lyckades gå upp kl 8 hehe...ställde kl på halv 8 men låg kvar till 8 =) Fan så trött jag är men det ska nog gå bra. Ska in till stan snart och möta jullan och äta frukost på EH! MUMS och sen ska vi kolla lite i affärer och handla dem sista julklaparna :)

Snart juuulafton. Gud vad snabbt tiden har gått.....man hänger knappt med i svängarna!! 17 dagar kvar nu...Paaaanik. Måste handla shampo och allt tillbehör snart.....känner nästan att dagarna inte kommer räcka till fast jag vet ju att dem gör det men nu när det helt plötsligt bara är 17 dagar kvar så känns det som att det är för lite......jag vill inte flyga!!


Kommentarer
Postat av: annisen

Jaa så underbart ni kommer få de fuskisar;)

2009-12-21 @ 10:39:53
Postat av: Ka

fin blogg du har ! :)

2009-12-21 @ 10:49:50
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0