The best memories

All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me




Spelar sönder denna låten här hemma....fyfan vad grym den är. Har fixat med Patriks julklappar nu och sen slått in några andra också. Ska klä granen imorgon, skulle klä den idag eg men när vi köpte en igår var den helt frusen så nu står den hemma och tinar upp så att alla grenar viks ut haha.

Hade en mysig dag på stan med jullan idag. Åt frukost på EH, alltid lika gott och mysigt och sen traskade vi runt på stan med stelfrusna tår, iaf mina!! Nästa gång ska jag ta mina tjocka vinterskor haha...det har jag lärt mig idag.

Snart julafton....fan vad mysigt....iih, sen längtar jag även till den 26e nu, måste bara hitta något fint att ha på mig hihi.

Ska sova nu, är hur trött som helst, imorgon ska jag sova uuuuuuuuut och sen baka med min syrra....

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0