seg dag

Idag har varit en riktig slappedag!!! Haha usch...har iaf kämpat som faan med kalendern och ska skicka in den ikväll iaf......ska även se gossip girl och onetree hill sen.....Tänkte övningsköra lite med pappa idag..men får se om det blir idag....har iaf bestämt mig för att ta det jäävla körkortet när jag är hemma från thai!!! Jag hoppas kunna ta det på en intensivkurs på 1 mån för måste måste söka jobb sen efter det isf och med körkort är allt så mycket lättare!! Så det ska jag faan göra...först ha en underbar semester sen komma hem och verkligen försöka...måste ta det! Sen leta jobb och jobba som fan till hösten och plugget eller till nästa höst igen..får se hur jag känner sen. Vill iaf spara ihop pengar det vet jag.....Känner mig helt så fattig nu när jag inte haft jobb på typ....9 mån?! HUR FAAN har jag orkat?! Har ju bara varit hemma...mestadels iaf...ajaa

imorgon ska jag åka in till stan en snabbis..in o ut haha för och testa en paljett jacka lu la undnan till mig idag :D wohoo..vill ha den på nyår med min svarta tajta klänning ! Perfekt! ;) Blir ingen runda idag för lu passar sin kusin..blöö hehe ville ju gå promenad..men får ta det en annan gång =)

Ska prata me sandra sen om när hon vill ut och köra!! Kanske nästa vecka :) Typ tis, tor, sön kanske eller ngt....ska försöka iaf 6 ggr innan jag sticker. Körkortet here I come!!!

Shit måstemåste handla julklappar snart..panik panik...men nu e kalendern klar så nu ska jag bara köpa en mp3 till mamma med radio i..har hittat en skitbra o billig så ska dela me sandra o kanske peter...skitbraa....sen e d sandra, peter o patrik kvar bara! Pappa har vi köpt till i familjen... =)

Neeefan nu ska jag göra något..vet inte vad bara haha! finns ju inget att göööra så ja. just nu längtar jag bara ivääg så mycket..vill ha juuul det är mysigt och sen vill jag sticka..nyår är inget spec och vet inte ens vad jag vill göraaa på nyår än..fan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0