Nyår snart

nu är julafton över och jag hade en jättemysig jul. Vi var här hemma, pappa, mamma min bror, hans tjej, sandra och jag och åt massamassa mat, tror att jag åt mest av alla alltså. Sen efter maten spelade vi buzz, jag, sandra, peter o emma...o sen åt vi kakor och sååå för sen skulle peter och emma åka vidare till emmas mammas släkt typ. Och vi kollade lite på tv och åt mer och sen öppnade vi klapparna på kvällen hih. fick massa fint men orkar inte skriva ut det här. :) blev helnöjd iaf.
Den 25 åkte jag och patrik till hans mamma och firade jul där. skitkul hade vi. Åt massa god mat och sååå hihi....sen blev patriks bror sjuk där typ, mådde dåligt när han kom dit och på natten sen så vaknade patrik här av att han mådde helt dåligt och så spydde han och så så han åkte hem...... =( skumt, han hade nog ingen feber men kan ha varit ngn vinterkräksjuka eller något liknande. tur att jag inte blev smittad när på natten iaf.

Den 26 hade vi tjejkväll med utgång. Lagade tacos, körde julklappsspelet hihi jag vann en kokbok, med grekiskt. MM!! Skiitkul och sen blev det dricka för hela slanten. Gick sjukt segt i början men sen så :D blev nog mycket fullare än vad jag trott haha jesus, minnesluckor typ!! Sen åkte jag och sofie hem till lindas syster innan linda och malle iaf och somnade gott :) dagen efter mådde jag skiiit. Men gick upp och la mig igen och vaknade vid 2 och då mådde jag helt okej...tur det men man mår som man förtjänar. Jesus vilken fylla..längesen hahah!

Nu är det snart nyår, på torsdag. Måste hitta en outfit här hemma, vet fort inte vad jag ska ha på miiig och sen är det bara 7 dagar kvar tills jag åker på torsdag. MÅSTE till stan på måndag och fixa allt.....köpa allt jag har kvar och fixa försäkring sen hem och fixa med alla papper. Måste ha kopisa på visumet, passet osv....massa och fixa känns det som och sen börja packa...hur faaan ska jag få plats?! Ni anar inte hur mycket jag har alltså....men sist tog jag knappt med något, lite tråkigt ändå så nu satsar jag stort alltså. Men bara en tunn handduk och sen flipflop och sen bara kläder o såå o shampo ch sånt..det ska nog gå. Jag handlade ju som fan i thailand sist och då fick jag plats......det ska nog gå...får preega!!!
Kan inte fatta att det snart är 1 vecka kvar tills jag åker...kommer nog böla helt på tåget säkert asså men när jag väl är i bangkok sen så kommer jag vara helt lycklig haha! Mest flyget jag är nervös för, hade jag åkt tåg eller något hade jag inte alls varit så nervös som jag är....uschusch! Men det kommer nog gå smidigt...direktflyg liksom, fyfan vad skönt. Hoppas att jag somnar på flyget och sen får jagkolla i tidningar o på några filmer och såå :)

Nu ska jag ätaa maud. Jag och anna skulle träna på gerda idag. Vi åkte in och båda var helt sega men fan härskulle det tränas...när vi kommer till gerda är det sjukt tomt...så vi går in och kollar på schemat och ser att det är JULSCHEMA! AHA, smart att vi inte har kollat upp det innan. Men kl 15.15 när vi skulle träna fanns det inget utan 16.15 men vi orkade inte gå tillbaka dit sen så vi gick och fikade hahah.....fan asså, när vi väl tagit oss in och allt....tur att vi inte bytade om iaf. Ska ta o träna här hemma istället lite....fan att det är uppehåll från fotbollen..blöö

Ajaa...ses imorgon tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0