"jobbat"

Haha ja idag har jag för första gången på lääänge jobbat...eller "jobbat". Hjälpte ju till vid en julfest idag. Vi var 3 st på första passet som ändå var helt okej. Fick börja med att skala potatis..massor med potatis och sen skala 200 ägg haha....fan jobbigt det var men vi var ju ändå 3 st så det gick braao.....sen skar vi upp dem på mitten och dekorerade med majonäs, kaviar, räkor och dill. Blev skitfint. Sen fick vi lägga upp olika korvar m.m på fat och dekorera fint osv =) så det gick undan hihi...ändå helt okej. Och sen när vi var klara så kom ju 3 andra från laget och hon ena hade hört från tränaren att vi skulle dela upp pengarna mellan alla i laget som hjälpt till ist..så OM vi gör det kanske man får 400 kr var typ =) det är NAJS! Det är mycket pengar för mig i Thailand ska ni veta hihi....så skitbra om det blir så. Men vet inte när jag ska få dem isf...haha, det löser sig...

Min syster färgade håret idag och blev assugen på att färga mitt nu...mörkare. Skitfint när det är nyfärgat, helt fräsht. Så ska tänka på det iaf....och SKITsnyggt med mörkt hår när man är brun.....älskar svart hår när man e brun =) Så kanske tar och färgar mitt....sen när jag kommer hem igen ska jag nog klippa lugg...typ sån hackig..snyggt tycker jag.

Sen köpte min syster en döskallering till mig idag från glitter, sån jag kollat på innan så fick hon pengar idag och köpte den, assnygg den med. Snyggt till nyår med min svarta klänning och sen vill jag ha något snyggt halsband..typ kedjor :) får se vad det blir ....

20 dagar kvar idag! Det går undan...

 



Fan ringen ser asstor ut på min hand, men ja, jag har småå korvfingrar hehe


Inte världens bästa cam på denna datorn...

Nu ska jag kolla tv , kanske fixa ngn film och sen äta skumtomtar och chips med dipp och dricka julmuust!! Imorgon blir det OBS med mamma,pappa och syrran och sen vara med Patrik.

Ha det så braaa allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0