hejhejhallå

Jaaa..vad ska jag ta och skriva nu då? hahah har inte mycket att göra nu...skulle se gossip o one tree hill men som vanligt hackar det helt så tar det imon på morgonen istället...justfan, skulle lägga in bilder från när vi festade förra veckan, blev ju typ 10 st men ändå ska lägga in dem seen :D jassåå vad har jag mer att berätta? Ni vet ju det mesta redan haha, dock så är det långtråkigt hemma nu när det är så mörkt....skulle gå en låång runda med niko idag men fyfan vad kallt det var ute vid 2 tiden så jag gick en runda så han fick bajsa och kissa bara sen hem....det börjar verkligen bli svinigt kallt ute alltså...hoppas att snön kommer snart :D ska bli kul att se hur Niko reagerar på snön den lilla tollen.....han drar fort som fan när han träffar andra hundar eller om han typ känner ngn doft så börjar han dra helt för o komma dit o lukta sjukt jobbig e han..o ja e fan inte så stark liksom, patrik kan göra så niko går fint o så o hålla honom bra när det kommer hundar men jag är inte lika stark och vi måste verkligen få bort det beteendet för tänk när han e fullvuxen o dubbelt så stark?! USCH

Imorgon blire också att typ chilla och gå ut med niko och sen på kvällen kvart i 7 ska ja dra på fotbollsträning... =) göttgött....i helgen vetefan vad som händer dock? Eller joo på fredag är det lagmiddag på fellini...kom på att jag måste skicka in vilken maträtt jag vill ha. ska betala 75 kr sen får vi resten av laget.....jag ska ha pasta carbonara :D hoppas den är god däär....sen ska vi väl sitta där typ till 9 o sen ska jag hem igen. På lördag ville angelica ut o äta o sen bowla me micke o hennes vänner typ o fråga om vi ville men har fan inte pengar o först äta ute på fre me laget, ska ju betala dricka o så själv o sen äta ute på lördag och bowla!! OCH handla julklappar snart... det är illa! Så nje tvek på det alltså..

Fan jag bara babblar på....just det..pratade med sara innan 1 timme på skype =D haha skitkuul....... hööörruuuu snart sticker vi cooling!! ;)

Lindri lilla lindri...kom till thailand =D det är liksom inget att fundera över....du vet...du har mig och sofie där..sol och bad och fest ..vad mer kan man begära =D?? HAHA fan vill att alla ska komma dit alla tjejer.....hade ju varit något...fan att man inte kan vinna 10 miljoner då hade jag bjudit alla dit =)

Näää ska inte ta upp er dyrbara tid nu ;) ska lyssna på musikaaa.... just det skrev packningslista idaag....fyfan vill bara packa nuuuu ....men på torsdag ska vi fixa reseförsäkring.....och sen hem hit  o fylla i visum och sen posta iväg det :D WOHOOOOOOO hoppas vi får tillbaka det efter 2 veckor..annars blir jag nervös! OCH det SKA bli bevljat..annar är jag så gott som körd!!
GODE GUD, var med mig denna gången och gör så att allt fixar sig med visumet..... AMEN!


Kommentarer
Postat av: den där tjejen från datorn:)

WOHOOOOOOO!!!! fan va vi ska ha kul,, tjoho

2009-12-01 @ 22:34:03
Postat av: linda

hahaha amen! så ball :D ja vi får se;)

2009-12-02 @ 16:54:26
Postat av: Luis

Jaa snart åker ni era fuskisar:) <3

2009-12-02 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0