Godnatt

VAFAAAN hade skrivit ett aslång inlägg så bara försvann allt!!FANFAN iaf....ska snart sova och hoppas att jag drömmer om Thailand inatt igen =D hihi

Var 4 st på träningen, woho, men vi sköt ganska mycket och det gick bra men sen så spelade vi med pojkar 93 typ dem sista 20 min och dem har ju så högt tempo o jag doog haha....gick inte så bra heller för kändes som att jag yrade runt men men..bra träning...

Sen fick vi reda på att vi ska servera på Ideon i lund på ngn julfest. Dem hade gjort det förra året och nu frågade dem tränaren om vi ville i år igen för klubben får lite pengar och självklart så sa tränaren JA utan att fråga om vi vill eller kan. Saken är att vi har många yngre i laget som går i skolan och dem slutar skolan på fredag den 18 så typ ingen kan och ingen vill....finns 3 pass. 12-5 där man ska förbereda 5-22 servera och även 22-02 där man ska servera.....så tränaren sa att han skulle sätta upp mig på 2a passet alltså servera. in my ass! jag kan inte sånt och jag vill inte för 5 öre så jag sa att jag isf kan vara på 1a passet o fixa o så fördå har man kvällen fri. Lite jag ska jobba utan o få ngt för det nejnej o med servering dessutom.... tränaren vill typ att vi lite äldre ska servera på kvällen o dem yngre väl fixa innan på dagen men och? inte vi som ska dricka alkohol så dem yngre kan mycket väl servera på kvällen men jag menar då är det väl fan bättre om tränaren frågar oss först om vi kan eller har lust.....fan så irriterad jag blir på sånt....stå på massa jävla tivoli hit och dit.... o jag stod faktiskt nu senast så dem som inte gjorde d kan ju fan servera isf......jag kommer ta 1a passet annars kommer jag typ säga att jagär sjuk..

haha behövde bara avreagera mig lite....blev irriterad.

sov så gott allihopaaa för det ska jag :)

 

fyfaan, take me awaaay! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0