Face Drop

oh vad jag älskar den låten med sean kingston. Den går om och om här hemma haha...sjukt skön. Blev inget gerda idag men ska ut och gå med lu snart hih..2 varv runt gunnesbo typ så det är ändå typ 40 min =) mycket braao...

Imorgon blir det stan med tjejerna =D WIHOO ska bli kuul...typ kolla lite julklappar och måste köpa till Patrik...sen typ äta eller så och sen film på kvällen..eller IDOL FÖRST!! FINAL! Tänkte köpa buzz imorgon..såg att det fanns skitbilligt på öb lr rusta kommer inte ihåg..så HOPPAS det finns kvar för isf åker jag nog och köper det imorgon innan stan och då tänkte jag att vi kanske kan vara här imorgon och spela BUZZ haha och kolla idol!! :) Fast i mitt rum för är aldirg ensam hemma ju..suck...lite trångt haha men vill spela buuuzz! HOppas det finns kvar iaf för d e skitkul o spela =D

Kan ju prata om allt imorgon sen iaf....och.....ni andra är på utgång den 26?! =) Fan sofie om du jobbar då?! haha sista utgången innan jag drar sen ju :) hoppas allaaa kan!!!

Kommentarer
Postat av: Lunt

wiiie, jag är på utgång den 26 =) jag är ju hemma då. wiiho =)

2009-12-11 @ 11:52:40
Postat av: annisen

YES party party

2009-12-12 @ 10:58:34
Postat av: sof

I'm in!

2009-12-13 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0