29

29dagar kvar idag =D haha nedräkningen har börjat nu alltså...
Idag åkte jag in till stan vdi tjugo i två....gick in på hm och testade och sen köpte en paljettjacka som jag tänkt ha på nyår..ska testa den hemma till klänningen dock för e osäker... ihihi denva ju fin o så men känns typ som den gled ner helt..hmm! Aja får testa imorgon för hart räning nusnart och efter det ska jag typ sova haha..e så trött idag..blööö..ska iaf ta ett långt bad efter fotbollen o sen kolla paradise kl 9 o sen sova typ....okej senast 11 iaf!!

Måste rappa på lite nu, byta om till fotbollssaker o sen gå ner till parkeringen här ska åka med en annan tjej i laget idag... kommer nog bara bli 3-4 idag , känner detpå mig. Haha fy helt tråkigt men men what to do....ibland e d roligare när vi är 4 men ibland inte, beror helt på. Men nu har vi bara träning idag, måndag o sista på onsdag nästa vecka så imorgo ska ja o lu träna på gerda. FAN vad längesen.

Nu måste jag fixa mig..

Kommentarer
Postat av: Annisen

Hoppas ni får skooj:)

2009-12-09 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0