24!!

10 dagar till julafton och 24 dagar tills jag åker =D GALET vad snabbt tiden kan gå!!! Måste ju börja ta fram sakerna jag vill ha med mig och testa dem och sånt...hehehe

helgen har varit najs. I fredaga var vi här och spelade buzz och kollade idolfinalen osv....efter att jag har tänkt lite så tyckte jag ändå calle skulle vinna iom att han har förbättrats och utvecklats sjuukt mycket sen första gången..erik är bra på att sjunga men har alltid haft samma ton osv haha :p aja det kommer gå bra för båda tror jag.

I lördags var jag på Nova en snabbis med lu..köpte julklapp till mamma..har fort patrik, peter och sandra kvar....attans.....och bara 10 dagar på mig att hitta och köpa .fanfan...

Igår så var vi på kalas hos angelica och micke..micke fyllde år så vi var där med 2 av deras kompisar som har en son i miltons ålder och även en vovve..en golden, skitsöt. Men tacka gud säger jag bara att vi inte köpte en golden..100% golden då för fyfan vad dem fäller..ännu mer än niko och mamma hade blivit galen haha... =) åt först tårta och bullar och sen lite senare blev alla sugna på pizza så jag angelica och madde körde och hämtade pizza och sen käkade vi alla där hemma och kolla på tv och snackade och så..skitkul =)

Idag ska jag bara träna fotboll kl 7..inne idag, sjukt kallt ute..sen på onsdag är det sista träningen...får ta gerda några gånger innan jag sticker...man kommer ju svälla upp under julen haha..äter som faaaan då alltså..sen är det ju jul hos patriks mamma typ 25 eller så..ännu mer mat...ppuuh!

Angående nyår så blir det nog med patrik hos sara och macke iaf...finns inte mycket annat att göra....så jag hoppas att maten är god för 265 kr!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0